Thursday, December 23, 2010

In the Name of Love


Chiah!!!Tajuk entri nak gempak.Gambar kat atas ni adalah gambar adik gua.Nama adik gua Amirah Bte Mohd Alias.Tarikh lahir dia sumpah gua tak ingat.Nantilah gua kaw tim ngan dia balik.Ni entri pasal dia.Gua nak ucapkan tahniah kat dia sebab dapat 8A dalam PMR.Sama macam gua.Yelah,dah adik gua kan.Mestilah hebat macam gua.Tapi ada beza sket la.Gua punya 8A dulu memang solid 8A.Tapi adik gua dapat 8A1B.Sejarah dia dapat B.Ada dapat B sejarah.Bahasa Arab dapat A pulak.Takpelah,boleh gua belajar Bahasa Arab ngan dia.Baru Ayat-Ayat Cinta poik.Kepada adik gua,nanti gua bagi lu hadiah sket.Pergh!!!blagak ala-ala abang sweet pulak gua kali ni.Lepas ni gua harap lu lebih mengutamakan akademik,membelakangkan lelaki.Jangan jadi macam gua.Kalau gua mengutamakan akademik,membelakangkan wanita.Lu apa kes pulak nak membelakangkan wanita.


p/s:Cantik kan adik gua.Tapi sorry la adik gua takde Facebook.Sama macam gua.Tapi gua pelik ni camne adik gua yang bongsu boleh ada Facebook pulak.Siapa yang ajar dia ni?

7 comments:

  1. habat pon boleh.
    nk knl la bang.boleh dop?
    ahhahahah

    ReplyDelete
  2. pergh.bkn adek lu da knl wa ke.bley la bang.hahahaha

    ReplyDelete
  3. lu nk promo adik lu kt sini ke tomio?lol apepun,tahniah buat adik lu! wa suka tengok anak2 muda zaman skrg berjaya dgn cemerlang!

    ReplyDelete
  4. pergh...
    ammal comment blog gua,,
    nervous2...
    hakhak

    ReplyDelete