Saturday, December 18, 2010

Kehidupan

Gua rasa life gua skang ni sama macam dalam cerita Mexico Y Tu Mama Thambien,kalau versi yang Indon tiru tajuk cerita ni jadi Realiti Cinta dan Rock & Roll.Entah la,gua nak tulis blog pun dah malas skang.Rasa menyesal pun ada buat blog ni.Lagipun gua nak final exam dah.Nak tulis panjang-panjang pun rasa macam buang masa je.Masa gua banyak gua habiskan dengan Patho,Microbe,Pharmaco ngan Forensic.Penat study gua tengok movie.Rasanya dah berlambak movie gua tengok skang.Ada yang superb,ada yang merepek.Petang-petang pulak gua pergi main bola.Gua rasa dah lama gua tak keluar.Maksud gua keluar pergi berjimba la.Pergi MG Road ke,pergi Mantri ke.Gua harap gua dapat lepas second year ni ngan jayanya.Sama jugak untuk kawan-kawan satu batch gua yang lain.Gua doa lu orang semua berjaya.Sekian,terima kasih.




p/s:Ada satu petang ni,gua tengah buka puasa ngan Bazroy kat Dam,tiba-tiba poket seluar gua bergetar.Ada message masuk,"X pergi jogging ke dis evening?".Gua makan laju-laju.Sudah makan gua tinggal Bazroy.Gua jogging balik rumah.Hakhak.

4 comments: