Thursday, December 30, 2010

MIA = My Incik Atok

Sempena ngan tahun baru ni gua ada satu je azam.Tak perlu banyak-banyak kot.Satu dah cukup bagi gua.Gua nak basuh bilik air gua.Sampai bersih.Tu azam gua kali ni.


p/s:Baru-baru ni gua jumpa dua blog best.Pertama adalah Teh Tarik Gelas Besar,milik saudara Nami.Memang terbaik la blog ni.Sejak gua baca blog ni gua rasa nak memberontak je.Tulisan dia memang menarik,buat kita banyak berfikir.Satu lagi adalah Maria Elena is Greek Helen.Gua pun tak tau camne gua boleh jumpa blog ni.Blog awek-awek lak tu.Tapi gua rasa blog ni menarik jugak.Sama naik ngan blog Hanis Zalikha.Mungkin sama naik jugak ngan blog jejariruncing.Hakhak.

2 comments:

  1. maria elena ni kezen nga hana amira dak kmj.hengat?

    ReplyDelete
  2. pergh...ye ke??
    asal ako baru tau...
    patot la muka cam sama...
    hakhak

    ReplyDelete